Tuesday, October 7, 2008

maaf




kadang-kadang kita tak tahu yang bercakap itu boleh menyebabkan hidup kita huru hara
kadang-kadang kita tak tahu yang bukan sume yang kite cakap tuh sampai maksudnye
kadang-kadang dengan sepatah cakap itu kita hilang kawan
kadang-kadang cakap itu membawa kepada kegelapan
kadang-kadang maksud itu membawa kepada perpecahan
banyak la kau punye kadang-kadang

sebenarnye aku dah buat salah neh ...malu+segan+rase besalah tahap raksase rosakkan bangunan +sume sifa sifat orang besalah adela kat aku ,tapi..... tuhla kadang-kadang jujur juge bukan satu bende yang baik dan ingat bile becakap perhati tutur kata kerana adekalenye kadang-kadang berlaku seperti yang di atas
maafkan aku dan itu sahaja yang mampu aku katekan kerana maaf memang tak boleh diminta dengan hanya manis bicara,cukupla sekadar aku dan rahsia itu berlalu pergi

p/s: maaf entry kali ini agak sastera sedih pulak,tapi seperti yang aku kate hanya maaf
cukupla skali ak ilang kawan baik,takmo ilang lagik dah dan masih beharap ia akan seperti dulu

No comments: