Saturday, October 4, 2008

raye dan paip air


Gambar di atas adelah gadget yang telah memberikan sumbangan yang aku anggap berharga pada tanggal 1 syawal 7.30pagi dalam erti kata lain ,best sungguh raye di Jepun dengan air paip segar . Seawal 6 pagi aku bangun(walhal subuh abis 6.07) semayang subuh dan bertakbir seala kadar terus sambung tido balik .Untuk pengetahuan mereka yang belum pernah menyambut syawal di luar kawasan perkhidmatan ibubapa mereka ,pagi syawal memang perlu disambut dengan tidor semula selepas subuh bagi membolehkan perasan meriahnya hari raya di tahap maksimum.lenggok MUSE-starlight lebih menarik aku rasekan daripada lagu-lagu stereotype seniman agung pRamlee-dendang perantau .Setelah menelefon ibubapa sekitar 5 menet cukup sekadar memohon maaf ,air paip ak teguk dan 125zR dicapai ke destinasi agung ,KUMAMOTO DAIGAKUPhotobucket. Untuk pertama kalinye aku tak pegi semayang raye ..tahniah pencapaian memberangsangkan! rumah terbuka kobini family mart memang menyediakan juadah pelbagai rasa yang sememangnye asyik untuk seorang bujang yang anggun .Hari raya itu sendiri sudah kurang bermakna tanpa aku sedari sejak bile ntah .Natijahnya pensel picit lebih hebat impaknye daripada rendang ayam mak aku..pasal ak tak rase papepon mase dalam kelas zairiki arituh..(orang cakap kalau kite kawin nanti ,perasaan raye tuh datang balik,yeke? ...bape kali kite nak kene kawin?)Photobucket .Kesimpulan yang bleh dibuat raye jepun saiko!
Kelibat mohd hishamuddin dan radzuan akif yang jelas berasa terharu dengan adanya jamuan raya tatkala harapan merasa meriahnya syawal seakan akan hampir pasti disudahi dengan air berperisa dan nasik kicap !-aku ,kawan-kawan dan petang raya
act :hisham,labis
prop:125zr,paip sinki utama
condition: hiba -(hujanband)

1 comment:

apunpital said...

aku nak cakap satu jenis perkataan paling hiba dan sayu

KESIAN

ditujukan kepada

KITA SEMUA