Sunday, December 7, 2008

aku pulun kamu diam



aku nak pulun selama seminggu kamu semua diam dan hayati keindahan ciptaan tuhan yang lain selain aku. Eh kecuali kamu si comel .kamu boleh terus berkata-kata ya!
cute robot curious Pictures, Images and Photos


entry seperti ini akan berlaku bila tekanan darah anda tinggi

I am hanging on every word you say
And even if you don't want to speak tonight
That's alright, alright with me
'Cause I want nothing more than to sit
Outside heaven's door and listen to you breathing
Is where I want to be
breathing : lifehouse

7 comments:

Liyana Safra Zaabar said...

bile exam ? good luck!! exam mmg tk best~hahahah

rairarirurero said...

ciptaan tuhan selain aku?

pergh.............~

sir.GreenMafia said...

rilek la mat pulun...
brubah r doe..
hahahaha

eliza said...

gudluck gudboy!

incik neng said...

liayanasapra: tgh exam la neh kakakku sayang oii

raira: apsal? aku tak indah ke ?w wahhwahwa

abira : hahah sape lagik pulun?

eliza : makasih cik bulan tersenyum

Kenangan Lalu said...

Ganbatte Neng-kun~! (buat gaya comel)

soleil m said...

owh, kerutan di dahi disebabkan oleh peratus kekhusyukkan yg tersangat tepu begitu mengkagumkan!

bagus tuah!