Monday, January 4, 2010

hari yang kambing

kyushu crew dan motto "kalau sakit tampal koyok".

woii bangun bangun dah pukol soploh kate nak "babiberatur " pukul seblas , nak atur babi pejadah kalau kau orang garu punggung sambil menonggeng kesedapan di bucu katil tuh. " itupon ade hati nak kawin huh" ujar ak garang tanpa lesen insuran mulut.penerime2 tohmaan tadik menunjukkan perubahan waner hijau pade kulit.Ak chow ..takut ak tengok asap-asap kat kepale dorang. itu adelah scene pagi 2.1.2010 yang tak mahu kite lihat dalam hidup kite. seawal pagi melihat boxer lelaki dan bunyik menggaru? najes , noktah.

Hari yang sebelum-belumnye kami ke pusat bermain papan salji yang berada bersebelahan dengan kuamoto .Ini sume idea busut si ijatbusut.ape Motif utame die mengajak ak bermain papan salji ak taktau,.ak syak die nak orang lain pon beralih pusat macam die jugak , keji syal ijatbusut .Punyelah keras 天山スキー場(tenzan skijo) .salji pon malu2 tuntung pulak nak kuar.Amaran bagi pemain papanselaju salji bukan amatur, salji setebal 0.7m bukan kondisi yang sesuai untuk kau orang buat ollie gaya kupu-kupu depan gadis idaman kau orang.Sembelit beb,malu woo.Seb bek ak semi amatur ,kalau tidak mungkin bakalbini ak tak akan mampu membuat aksi menukar lampin bayi di masa akan datang .Anak angkat tak padu beb.
2.1.2010 memang kacip dengan aktiviti membakar haiwan2 ternakan yang jinak.Jadik banyak ayam2 jantan yang berdendam kesumat dengan kami warga kumamoto sebab tak pasalpasal mereka bergelar duda solo secara mengejut.ade yang berterima kasih..dasar bapak ayam.Aku berasa bersalah tapi...

ahh pedulik ape sama mereka, hidup mesti diteruskan

ini adelah petikan dari drama bersiri layaria yang ak baru tonton mase makan kari mamu takdik (cerita lain).pedas syeikh! Pagi itu tak sedingin biase, ak bukak peti ais dan merasakan peti ais bahagian sejukbeku tewas secara tipis kepada cuaca persekitaran, oklah tuh.Oleh sebab ramai gadis-gadis menamu (ade ke perkataan menamu bagik tetamu?) pada hari yang ditetapkan, penampilan jejaka-jejaka idaman kumamoto lebih hensem dari baisa.Rambut bersisir rapi tatkala baju berpewatakan jejaka gagah.Mandi di awal pagi ..ahhh ape neraka sume ini.Ini bukan mereka yang aku kenal.aku? ak lek je siap tak mandi pagi lagi.Bdan ak kan berbau polo dabel black ,ape ak nak risau. Abaikan kisah di atas,kite panggil fenomena ini sebagai " simptom daerah ketandusan perempuan". Menu hari ini adelah kambing bakar sribu rase dan nasi bryani gam-bing."Padu "- adelah perkataan yang bertepatan untuk menterjemahkan perasaan yang bergelumang di dalam hati seorang pemuda yang masak megi pon hangus. (ape natijahnye masak megi pon air kering..kite salahkan penulis skrip one tree hill yang mampu menampilkan plot yang menarik).kredit diucapkan kepada kesemua tukang masak chef.sharifah,chef dilla,chefhusni,chefabdkadir dan chef aisamuddintokyoi`minlove.

Kesimpulan yang kami dapat bersempena tahun baru adelah dua bahagian


bahagian1
kalau pegi bermain snobod dan memgang status percubaan ,jangan memandu snobod itu dengan 180km sejam, kau orang end up dengan memeluk bini orang dan awek bersaiz Myvi.Pengakhiran yang lebih tak cantik kalau kau berase mampu kene buasir apabila bangun esok pagi sebab semalam kau orang jatuh macam hari jatuh sedonia.

bahagian2
kalau lu makan kambin, jangan berangan nak tido lambat atau bangun awal pagi pade esok hari.hampir mustahil untuk pemakan kambing awalan.Bukti kukuh adelah penduduk kumamoto tumbang seawal 10malam dan bangun pade pukul doplas..kecuali gua pasal gua tak makan kambing.selamat hari kambing bro!

p/s: kau orang patut tengok the arrival divine book untuk peringatan dan pengetahuan. peace no kafir bro!


muke pemain snobod seperti bermain caklempong







pelawat-pelawat yang gadis.

untuk cik awak dari matneng untuk 2010 da hari hari mendatang

mohon ijinkan aku
untuk mendekati dirimu
dan meyakinkan engkau
bila ku mengharapmu

walau aku harus seberangi lautan
dan mendaki gunung tinggi
ambil bintang untukmu
walau aku harus mengitari bumi,
mencari sesuatu yang bisa
membuatmu tertawa

takkan pernah menyerah-ramaBand


5 comments:

iLy@s isM@iL said...

banyak berhala kat meja ko neng..haha

julu said...

neng..
bila la aku bleh men snowboard..
haha...

Liyana Safra Zaabar said...

board itu!!!

Billy Aman said...

ralph lauren black je sudey..dble black bau mcm Zzzz..haha..bek ko salat ketiak pai je cmtu

incik neng said...

sidek - haha ak dah insap dah buang dah wahaha

julu- doksah maen la julu, wat sakit jubo je baek mu blanje ak makan kopok gote ade gak pekdah.ik3

liyana- ye ye ak tau ,board warisan neh ik3

billy- takyah baik ak perah lemak pai buat minyak zaitun pon care , 8wangi ape dabel black..kemaskulinan bak kate king wahah)