Tuesday, October 21, 2008

kami juga bersukan




Ya kami tahu kami nampak hebat tapi bukan bermakna kami juara.Tempat ketiga juge hebat bukan ?(ayat kaber line paling tipikal sehingga kini).Cukuplah sekadar mengisi masa lapang dengan bersukan-ria (editing kepada perkataan bersuka-ria).Sekurang kurangnye tahun 2016 nanti ade juge bahan bukti yang boleh aku tunjukkan kepade anak-anak aku bile aku cakap aku tak suke maknyah di dalam keluarge bile aku kawin nanti .(aku memang cukup anti dengan kaum separa jantina neh).Mohd radzuan akif yang mengugut untuk berpiket jike tidak mengajaknye meneroka separuh jepun menemani aku sepanjang pergi dan balik kumamoto-gifu (kredit kepada beliau).Kami bertolak ke saga dengan hanya berbekalkan 360yen sahaja walaupon harge sebenar tiket keretapi untuk ke saga ialah 1980 yen (kejayaan menipu JR adelah hasil tunjuk ajar senpai Niqman Albali mustapha)kan ak dah save 162oyen !(1620 yen adelah jumlah makanan aku untuk seminggu sebagai penegtahuan).Bertolak dengan bas untuk perjalanan 12jam mmg terase lame bagi 3 org yang lain tapi bukan bagi seorang neng.Berbekalkan ipod shuffle dan novel demon and angel tulisan dan brown ,perjalanan itu bagaikan asap rokok yang hilang bile dikibas kibas dengan majalah part time job bagi bukan perokok seperti aku .(novel itu tidak jiwang ok!)
lelaki berbaju biru itu tidak single tetapi available menurut beliau(maklumat lanjut)
watak 2 dari kiri mengaku mempunyai berat hampir 3 digit
cantik bukan?hubungi penerbit untuk sesi selanjutnya
ini encik tapek watak yang akan muncul dalam perenggan seterusnya


0700 seperti yang dicakap oleh pakcik drebar bas sebelum bertolak malam tadi kami sampai ke gifu. (ya kenderaan jepun memang terkenal dengan servisnya dan boleh dipercayai sekitar 95%).seperti biaselah bagi perokok tegar seperti mereka " pak pak isap kok dulu "ujar encik tapek.Seperti yang dijangka penambahan 5kg kepada berat badan aku lepas balik malaysia mmg memberikan hasil yang memuaskan dimana kejadian kejang otot pasti berlaku pade setiap perlawanan ."macam ciss " seperti yang dikatekan oleh En. khairi nasaruddin 3 digit .Keputusannnya, perjalanan itu berbaloi apabile pingat tidak kire kaler didalam genggaman selepas kami me"nyayur"kan pihak lawan di peringkat kumpulan.Tapi setakat tu jela ,jangan harapkan lebih kerana bukan rezeki kate kapten fadlil hafeez merangkap nigger pasukan.sehubungan itu kami tidak berjaya mengekalkan kejuaraan tahun lepas."Kekecewaan itu pasti tapi yang penting semangat kesukanan itu ada "ujar pemain-pemain yang akan bersara selepas kejohanan ini .
akhir kata terima kasih kepada semua yang terlibat terutamanya warga gifu dan tahniah warga toyama kerana kamu semua memang hebat!
ya kamu sume best!cukup?

No comments: