Sunday, October 26, 2008

melihat dunia dari sudut 45darjah

r

sile pasang suare paling kuat untuk pc anda



ciss entry lepas aku dihentam teruk yang aku dikatekan adelah jwang karat macam air paip yang tidak ditapis oleh JKR satu ketika dulu..(adekah JKR menapis air minuman? aku tidak berapa pasti).Takkanlah dengan mendengar hero-enrique iglesias dan you and me-lifehouse aku sudah boleh diklasifikasikan dalam kategori terbabit!OKlah aku mengaku aku pernah jiwang !Tapi itu satu ketika dulu zaman muda belia , bukan skarang ok! Aku sudah mengorak langkah dengan memuat turun lagu-lagu dari the strokes,the vines,butterfingers,muse dan juge nickelback...........Baiklah aku mengaku aku juge memuat turun lagu newboyz tapi satu lagu sahaje ,aku janji. Di atas adelah tabeat aku pade satu ketika dulu (mungkin juge skarang,aku kurang pasti ) .Bermain lagu seorang diri untuk diri sendiri ..nampak seperti sunyi bukan ?Tak mengapa aku suka, jadi tiada masalah! .mungkin sebab itu aku fail banyak matapelajaran teras sem lepas ...tak mengapalah aku berusaha lagi tahun ini dan tahun depan .Kenapa tulisan jepun berpusing-pusing macam jalan di bukit putus?

Oh aku juge pernah memainkan lagu di atas kepade seseorang Photobucket. Harap-harap tempatnye tidak hujan selepas aku memainkan lagu itu ..aku harap.aku juge harap die suke katak.Suare aku mmg ade iras-iras katak sedikit sebanyak.Mungkin atas sebab itu malaysian idol tidak membenarkan aku ujibakat di melaka atas sebab melaka jarang banjir .Jadi demi untuk mengekalkan rekod itu aku tepakse berkorban...aku agak sahaja. Photobucket



p/s: Ramai yang menganggap aku gay kerana entry lepas -->tidak ,ok! aku seorang lelaki tulen yang obesiti obses terhadap wanita yang cantik seperti ini atau ini !diloz harus bertanggungjawab di atas konfrontasi yang disebarkan dalam komen yang lepas!
aku sebenarnye tiade tajuk untuk entry ini itu sahaja

oh aku juge sudah mule meminati lagu2 german lewat hari ini seperti nur ein wort

5 comments:

tictactoe said...

ko bagi lagu ni kat seseorang yg mane ?
ehem3...aku boleh teka..kacang jer!

incik neng said...

harhar teke la betul kalu aku sanggup bagi skoler sebulan

~thirasaufee~ said...

uwh.. jiwang lagi.. mood jiwangkah sekarang ni ha?? ak nak join aa nnt.. haha

pooja said...

haduh bro,
len kali nyanyi+maen kuat sket mcm mase ko nyanyi kuro neko no tanggo kt karaoke ari tuh. penat ak pusing speaker neh.. hahaha.

ak pon nk teka buley?? dpt skoler sebulan eh??

Anonymous said...

nak buat video seperti ini juga lah!

=P