Saturday, November 29, 2008

kamu cemburu tak?

Selamat pagi dunia!
GUTEN TAG .setelah tido hanye 6 jam sahaje dalam 3 hari yang lepas,akhirnye panda mengaku yang aku dan mereka termasuk dalam salasilah keluarga yang sama .Patutlah jack black pernah mendatangi aku dan menggoda aku jadik artis tambahan dalam siri kungfu panda yang akan datang ."kamu ade bakat ,ade rupe " tokok die lagi.Patut jugelah slalu pop-up WWF muncul kat skrin komputer aku. Kalaulah aku terima pelawaan produser hari tu.... pasti aku perlu mengikuti jelajah promosi filem tesebut tanpa perlu memakai kostum..Aku nak racistlah panda dan kerabat .

"Oii kamu2 tuh !persamaan bahagian mate la,bukan perut"

Smalam aku habiskan riwayat minggu penuh duka aku dengan tidor selama 6 jam.Asyik sekali. Jangan tanye aku perasaan melarikan diri dari kesejukan dengan tido di dalam futon smbil diiringi muzik daripada album "jiwang of the year", aku tak tahu perasaannye! Cube tanye cik izzatnurlaila.Dia gemar la tuh,malah expert mungkin (tuh pasal die kate die selalu tak g kelas, die cakap bukan aku). Eh mungkin sembahyang subuh pade pukul 6.54 ade jawapannye!? Tak pastilah.Tapi aku ade jawapan untuk bagaimana perasaannya bagi minggu yang sedih tetapi diakhiri dengan sebuah kotak "par avion" berisi topi cool idaman semua jejaka maskulin. yeh!Cemburu? cool 2 Pictures, Images and Photos

lebih gembira dari pakai susuk emas lahhí hửng Pictures, Images and Photos


cemburu tak kamu-kamu di luar sana?

Ianya lebih dari sekadar ucapan terima kasih untuk kamu si rama-rama! sekarang aku dah ade topi yang "dingin" dan bergaya! Kamu semua di sana takde rase nak kirim barang kat org lain lepas tuh buat-buat cam ade org bagi hadiah dekat kamu ke? aku tak perlu semua itu dah! Aku yakin sekali. dung dăng dung dẻ Pictures, Images and Photos


notabungacengkih: ini entry pendek untuk meluahkan perasaan gembira melampau si penulis sahaja.Kali depan aku akan reveal siapa Cik N dan apa hubungan cik N dengan jakelin vikter!
Eh aku nak pegi beli susu pisanglah ! kamu semua tanak ekori?

memori tak bile dengar lagu siulan remaja-meningkat-usia sekitar tahun 90-an seperti fiona-4U2C ini?

mungkin ke cik N adelah diantare mereka2 ini? siapa tahu?


11 comments:

~thirasaufee~ said...

waaa.. tak sabar nak tau sape cik N.. haha

rairarirurero said...

femesnye aku,name ade dlm entry neng! :p cis cis.aku tido 12jam sehari.aku tak ponteng kelas.umah aku takder radio nk bkk lagu jiwang of the year. tp dai aku cuti semggu ni.ade jeles?

eliza said...

sapa cik N tu ya??
cemburunya.. hii..

incik neng said...

athirah - jage-jage ia mungkin kawan baik kamu! (nada seram)

raira - ala aku tahu kamu suke nyanyi sendiri ,same je kesannye kamu sendiri suda jiwang karat pokok kelapa. wahhh itu betul punye jeles... macam ciss..

eliza- kan kan jeles kan sape tahu ia mungkin kamu ngahaha

Anonymous said...

fiona 4u2c..adeyh mmg layan la lagu tu..huhu..teringat zaman budak2 hingusan..hehe..

Unknown said...

cemburu222. jeles22. sakit ati22. menyampah22. meluat22. benci22. muntah22.

*cmtu ke?

tictactoe said...

sebenanyer...sumorang nk tau kan sape cik N..jwpnnyer..jeng3
.
.
.
.
cik NURULSYAFIQAH(blushing~~*)

p/s-ko minat 4u2c=minat keturunan si lan nepal.errrkss

incik neng said...

eh bukannye tiade kemungkinan pon cik Nurulsyafiqah kan kan whahaha
4u2c adelah kaset ptame aku beli tau! kaset tau! bukan cd-Rw boleh burn 14 lagu..

Anonymous said...

aku tak penah pakai cap.
tak sesuai.
aku gemar fedora/panama.

tapi kalau cap kau all black,aku jeles sket la.

=P

tictactoe said...

tertypo pulak..meh aku type balik sebijik cm td:

ara!apesal kantoikan..abes kua melodi..!

yg benar,
cikN

psycho speak said...

hahaha..hanye mampu gelak tgk gmbr tu..cik neng saye link blog kamu ye....