Wednesday, December 17, 2008

cik rina yang ciss

watak sampingan entry kali ini tapir dan ijatbusut

amaran kepada semua pembaca maya: jangan suke-suke berjalan di malam hari dan membuka blog rakan2 seperjuangan kamu , kalau tanak pulang dengan hati rasa penuh dendam kesumat dan rase amarah-urat leher timbul-warne hijau pisang kerana ditag. aku buat pasal cik rina tuh gengster a.k.a pailang....kalau tak mmg aku tak buat l aa....
a) 7 fakta tentang aku

1. lelaki sunti
2. tidak metroseksual seperti anuar zain dan hazami (aku hanye pakai sedikit perfume)
3. tidak jiwang tetapi romantik (ayat macam syial)
4. comel tetapi serius
5. pandai membancuh sirap limau dan masak telur dadar berempah
6. tidak meminati kari
7. tinggi tidak mencapai tahap normal lelaki


b) 7 perkara menakutkan aku di duniawi ini
1-jika kehilangan org2 yang tersayang
2-
ibadah yang sia-sia
3- maknyah dan si lembut
4-perempuan (bukan takut tapi chuak ...)
5-kawin
6-tangkap basah (malu la En.Ali dan kerabat.)
7-cik N merajuk....

c) 7 lagu yg paling aku layan
1.best i ever had - vertical horizon
2.dear god- avenged sevenfold
3.only one -yellowcard
4.kamu -nitrus
5.whatever it takes -lifehouse
6. bintang-bintang -nitrus
7- you and me -lifehouse


d) 7 perkara yg aku selalu sebut
1.macam ciss...
2. kaki mau?
3. sevinggg....nak kawin la tuh
4. busut la.....
5.oii oii carik gaduh ke carik jodoh?
6. ngahaahaha @ wawawawawa
7. selamat pagi kamu! (khas untuk cik N sahaje )

e) 7 perkara yg bernilai bg aku...guess wut??
1. En.Ali dan isterinye serta anak sulungnya itu
2. laptop toshiba.dynabook warne putih keluaran musim bunga 2007
3. baharom
4. mase lalu yang tertinggal
5. kenangan bersama starian,utpian,aajian , daron malakian..eh?
6. Semua yang dikurniakan oleh NYA
7. kamu

f) 7 pertama kali dalam hidup aku...
1. pertama kali tengok wayang masa umur 17thn(ye aku tidak sosial).kenapa la aku dibelanje tengok criter gei itu ....
2. pertama kali naek kapalterbang ialah ke jepun,mmg jakun macam mat toy
3. pertama kali isap rokok kat stor f5 mase buat banner ,sumpah itu skali je(skali sedut, batok bedarah aku seminggu sape nak isap lagik...hampeh mu kucik)
4. pertama kali aku peluk mak aku mase kat airpot.menangis die.. (aku? aku cool lek je ..maskulin mane nangis jep).
5. pertama kali jatuh cinte mase kat AAJ.(sebelum tuh aku tak gei pon ok!)
6. pertama kali memandu kenderaan 4 roda ialah di jepun (kat melesia aku kan mat rempit agung ..mane men duduk dalam aircond)
7. pertama kali tido sensorang umur 7, gile jantan ahh!

hoh tamat dah..rina jangan pukul aku pakai tiang lampu isyarat. Tapi maaf la rakan2 soklan seterusnye ialah tag 7 rakan anda. aku bukannye kejam tapi aku lihat
1.cik mahfuzah shaharuddin
2.en haris dan puan wan norasikin
3. cik athirah saufee
4. cik N (yang ini wajib,kamu takde alasan pasal kamu sangatlah freenye)
5. diloz
6. borat
7. tara reid

macam takde keje je nak buat..... jadik aku rase kalau aku tag mereka pon bukannye satu kesalahan major pon..selisih 0.3 mm je rasenye .Rase-rase rajin buat lah , tak rajin abaikan. Aku penuhkan syarat je .Biaselah aku kan skema dindong macam mat-top mesti menjawap kesemua soalan .
*nota kaki tag: agak-agaknye kalau aku tag melayu-minimalis dan akukopikausiapa dieorang buat tak?

10 comments:

pooja said...

rase cam nk sekeh diri sendrik sbb suke berjalan2 mlm dan membuka blog rakan2 seperjuangan.

kan da kene tag.

hampeh!!

~thirasaufee~ said...

ciss.. mmg dajal btol ini.. aargghh.. menyesal2..

::shylicious:: said...

melayu minimalis aku tak sure.

cube la dengak akukopi. dia mungkin tak layan ko. hahaha

blahblah~

Kenangan Lalu said...

Yang D2 tue sangat2 la familiar waktu muder2 dulu... dan sekarang...

incik neng said...

pooja - aku tak slah lalaa~

thisaufee - sekali lagik... aku tak salah lala~ (kali ini macam lagu kru-sampai)

shyliciou - haha aku dah agak dah , kalau aku tag bebetul, sah sah IP aku kene banned wahhaah

nyamukbesar -hak hak kan kan? tradisi kecemerlangan lah bak kate org

Unknown said...

ak wonder la sape la cik N nih..mmbawa pengaruh besa sgguh kt neng nmpk nye..huhuhu..ape2 pon smoga bbahagia~~;)

ckynwan said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aku xberjalan mlm2 pon
berjalan ptg2 pon kna jugak keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eliza said...

hehehe.. :p

Toy said...

lu cipan mat!
babi jakun plak...hahaha

AkuKopiKauSiapa? said...

haha..malas doh buat tag...bukan tak layan..mcm keje sekolah kau tau..