Saturday, June 27, 2009

kalau kamu merenung ke langit kamu nampak langit

biasalah kalau ade kamera besar, mestila ade gamba macam ni kan.
ape lagik kamu orang harapkan.huh!

hari yang seminggu lepas kami selaku warga kumamoto ke tapak kegembiraan di luar bandar bahagian bukit bukau.Perjalanan berbajet rendah ini dianjurkan sempena hari "kami tunggu skoler masuk" dan hari-hari rebel selepas menjalani ujian pertengahan semester yang dikatakan menimbulkan wabak masa-depan-kami-kabur di sekitar kumamoto.Seoleh itu kami ke luar bandar untuk menajdi agen penyebar pula.(bukan vendor suratkhabar tuhla).rata-rata berpuas hati dapat beramah mesra dengan artis kesayangan mereka yang dikatakan menten hensem tanpa had.Tak banyak cerita aku kasik kamu orang tengok gamba.Orang cakap picture means thousand......Okeh,la aku tau english language aku hebat.Aku alih bahasa malaya.Ulang balik ya .Orang cakap gambar menunjukkan pelbagai air liur.Kamu paham?kalau samar takpe, kite boleh teruskan ke sesi otograf dengan artis pulak.

Antara adengan sebilangan peserta rombongan perjalanan-gembira -berbajet-rendahsedang menunggu ketibaan artis kesayangan mereka yang sempat dirakam



antara calon-calon yang mendaftar masuk ke kelab minat-gile-ahh-kat-neng
(kalaulah gadis2 mereka tahu hakikat ini)



artis kesayangan ramai: incikneng.ensem bersama lukisan potret wajah hadiah dari peminat2 .
"datang lambat kemudian buat muke manje memang trademarklah"



kawasan lawatan ini dikatakan penuh graphite dan sulfur.
kamu ade asthma dan tubercolosis?
"pegi panjat gunung kledang "


masing2 sangat teruja dapat bertemu dengan artis pujaan mereka takdi .
"sampai tak tahu nak buat ekspresi ape" ujar mereka serentak dan harmonious



kejutan demi kejutan dari pihak penganjur.Kali ini penampilan tetamu khas
En hisham-kacak selaku cameo.
"Dah macam artis korea pulak aku tengok die neh"-oyabun kadir



teruja dengan kehadiran cameo takdi.Mereka mengambil keputusan untuk bergambar bersama-sama sebagai memori ."jangan dekat dekat sengat ,klise"-hisham-kacak



kamu orang jangan tanye aku apsal larva gunung berapi waner hijau-kude bukan merah macam dalam myth buster.Aku budak kejuruteraan doh sebagai peringatan.



kamu orang penah tengok newboyz live? aku pernah...~lalala




kecewa kerana tidak dilayan artis pujaan mereka, mereka berpiket
dengan bersidai sebagai tanda protes aman



tak puas dengan mogok sidaian aman takdi, mereka cube pule berpiket di tempat yang lebih terbuka dan lebih urban



malahan ada yang bertindak lebih rebel dengan melakukan aksi-aksi legend
dan lebih ganas.18SG



untuk mententeramkan keadaan kucar-kacir tadi,artis pujaan buat persembahan mari makan ular mentah.Siap ketar ketar buku lali lagi.Ular lidi je pon cik artis ...lebih lebih kang besepah~



akhirnye mereka tetap memilih bebola tadi sebagai subjek utama meraka."Artis kerek boleh belah"- mereka synchro.



artis tadi cube mengintai makanan percume sedap dengan berpure-pure membuat
baik kepada anak tukang masak.hasilnye lebih dari memuaskanlah.



kamuorang nampak je tulang temulang lelaki ini,mendap bola tuh semah oii!macam anak paus!aku syak tulang die ade letak adamantium macam wolverine



nampak je comel, skali die snap gamba kamu tengah comolot ,front page headline kosmo
aku tak tipu
ini bakat mude fotografi.Lan diloz boleh bersara awal



ambek gambar dengan ade tarikh jepun kat depan die sebagai f-number memang "cool"



お疲れ様でした
mata yoroshiku onegai itadakimangkuk besar satu bang!


aku takde idea nak menulis sebenarnye ,jadi aku buat entry ini.sebok nak tekel cik N sampai lupe makan minum fuu~

3 comments:

Liyana Safra Zaabar said...

natsukashi,tempat berdating2 bersama abg niku kesayangan~ jgn geli2...jgn jeles2...hahaha

Kenangan Lalu said...

Bestla trip ko, darling. Bilerla aku dapt ke Jepun lak.

Nway, gamba potert tu memang lawa giler~!!!!

tictactoe said...

waa suki suki tgk incik neng menunjukkan sifat keibuwannyerr..
nice2~`