Tuesday, August 18, 2009

kalau bosan kita ke pantai dekat rumah







kalau kau jahat, sume nak tanam kau


hidup ini umpama tayar dunlop makin hari makin takde angin


kamu orang pernah bace buku dewan bahasa dan pustaka? aku tak pernah . takde kene mengene pon dengan entry kali ni, jadi aku tak berape nak kesah .memandangkan aku yang sangat lapang,aku luangkan mase dengan merepek sekejap.sekurang-kurangye aku merepek, takdelah mase aku terbuang begitu sahaje.tengok sahaje ahmad farouk .Tiap2 hari die tibai member housemate die, kan tak cantik perangai tuh.Maklumlah nak makan ayam tiap2 hari , ekonomi dunia tak cantik sangat.kad selet pon dah lame kene palang hitam .

Kalau ini semua terjadi kepada kamu .Ke pantai lah kita .baru nampak hensem dan berketerampilan.Sambil-sambil mandi boleh kurangkan pahale ye tak.kamu hanya perlukan DSLR dan bot pau dari junior.nampak kacak sikit.paling koman kau kene ade pelampung beli kat kedai 100円.baru nampak macam pegi pantai.
lagi 4 hari aku nak balik malaya,sape sape nak kirim evo9 ke boleh la siap siapkan duit .tunggu aku bakar ruah kamu.ape nerake nak suruh ak beli evo 9 , kau ingat itu basikal.

sape nak pegi ipoh , angkat buku lali .Aku nak pegi cuti neh
welcome home boys

notakakinikon:
kadang-kadang ade kamera besar pon tak guna pasal kamera kamu penuh dengan makhluk bukan kamu , tapi takpe berkhidmat itu mulia.



ini untuk kamu ya cik nur :)
rindu kamulah
ini untuk kamu ya cik nur :)

6 comments:

wahana3115803 said...

lawa gbr ak tu...(bukan ak yg lawa...gbr tu lawa...heh)masyeh...ak tade gbr ak sendri....

FliP® said...

akhkhakhakhakha.....

tictactoe said...

aiseymen...main2 pun sempat dedicate2 kat cikpuan N ..huhuuu..
sonok npk men umi bos

incik neng said...

amal - nak gamba senirik jangan beli kamera besar ik3

flip - apsal boss ,aku tau ak kacak

paa- bese la beronok ronok ver 2.1 ik3
jom deting kat umi

totti 10 said...

pelampung bot explorer tu mmg chill wa ckp lu

wahana3115803 said...

aku jual blik r kamera ak....heh