Thursday, August 20, 2009

impian si jurugambar semi amatur

rase cool juge bile ade kamera digital yang besar



kadang2 kamu ade kamere besar kamu akan rase kamu best betul tak ? walaupon kamu hanye tahu amek gamba pakai mode automatik je pon kamu dah takabbur .Bile lampu limpah terbuke sendiri kamu tekejut, jadah ape pakai kamere besar lengan kalau cenggitu huh! kawan -kawan kamu tanye kamu pakai jenis lense ape,kamu ubah topik influenza A merebak dekat sepanyol.jangan kencing la,tektik kau sume dalam poket ak lah .



sejak memiliki kamere sebesar lesung batu giling neh, aku seringkali nak tangkap gambar bangunan-bangunan macam haris baharuddin takpon macam mohd diloz ,nampak cool doh.Tapi tiapkali aku nak tangkap gambar bangunan mesti bakat aku jadik kurang secara mendadak ,macam kene sumpahan tak boleh tangkap gambar bangunan la pulak.ciss sungguh. kalau nak tangkap gambar awek bikini, terang la pulak lensa kamera aku

hari kelmarin aku ke fukuoka lagik, dah macam seremban-pilah pulak seminggu 2 kali ke fukuoka,banyak syal duit aku .jadik secara tidak sengaje aku dapat la tangkap gamba2 tanpa seurat benang dengan lebih gah .Dah aku tangkap gamba bangunan memang la takde benang.ape lagik kau orang harapkan ?awek jepun tayang bulu kaki? kau tangkap sendiri .



esok aku akan berambus ke malaya menghabiskan beras siam mak-bapak. Kau rase beras jepun cool?beras jepun kanji banyak .tak sedap kalau makan dengan tembikai masak merah,rase tembikai....
blog ini akan tidak terhapdate sehingga tahap kemalasan ak berkurang ke tahap yang lebih stabil dan romantis.
Budak kumamoto kene influenza? sape soh panjat fujisan kan dah kene influenza A , wahahah.Ak syak babi ade kat gunung fuji terbabit

notasikukanan : tahniah kepada en.Niqman Albali dan cik liyana safra zaabar untuk pertunangan mereka yang tampak meriah dan kachak.Tak sangke kakak dan abang yang dulu sengal2 kucing tuh dah tunang dah.nanti kamuorang kawin ak kasik peti ais tige pintu.Boleh isi snowboard kat dalam die wahahaha.

nobelakangtapaktangan: Al-fatihah kepada ibu cik filzah zainal arif, penuntut tahun 4 diploma kejuruteraan gelombang ,kumamoto .Moge-moge roh ibu beliau di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh.Setiap kejadian itu pasti ade hikmahnya.Bersabarlah.



jangan lupe pakai topeng muke kalau kamu ke pasar jepun.dieorang jual babi tahu.Aku syak babi bersin di pasar-pasar jepun.Kau orang jangan pulak bersin tak tutup mulut.Nanti orang panggil kau babi.

sile komen tande kau-lawat-laman-aku
selamat menyambut bulan ramadhan 143oH .Moge-Moge Ramadhan itu membawa segala satu erti yang baru dalam hidup kite.






















di fukuoka pon bagus untuk berdeting tahu!


kadang-kadang saya rase rindu sangat kat awak tapi saya tak berani nak cakap pasal saye malu kat awak .

saye rindu awaklah.

OFF

7 comments:

IRA said...

alolololo rindu dkt yg di auckland ke? ;p

nYUn said...

menarik!!

lyalailyvia said...

jage2 H1N1.. jgn import jepun mari bwk masuk mesia nnt efek kat lakiku.. ohoh~ makan green vegetables n much fruits yup.. ~pesan pihak penaja dari hospital terdekat~ take care n happy homecoming and puasa..

DyMi said...

ok jer aku tgk gambar bangunan ko!!!
nice blog!

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
incik neng said...

ira - rindu dooo dr ira lalalalala oiii

lildevil- makasih makasih

lya - laki kamu sehat je jgn isau..die tepon ak die kate die bahagie whahahahah

dymi - masih semi amatur neh wahaha

harisu sama said...

nama aku salah. hehe