Wednesday, July 21, 2010

bukan ikan sahaja berenang




kadang-kadang lensa nakal

kategori : nakal-nakal manja (18 PL)
cuaca : malam

*sfx miming mulut lagu cinta kosmik dari cat farish


matlabis : oii neng esok g pantai, tribute untuk kaksha dan crew.


incikneng: dem son~ , apsal tak cakap dari waktu fajar ,neh dah late night neh,malam dah,tak buleh la gua beli spek mate itam.

matlabis : apasal dengan spek itam?

incikneng: yela doldu, cube lu khayalkan....pegi pantai..... takde spek itam...., kantoi aa skodeng awek-idung-bedarah lalu lalang. macamane idung gua nak bedarah.lensa gua tak menjamn gua tak kantoi bai.

spek : kau nak ak jadikkan keliling mate kau itam?(garang sambil urut misai)

hari yang lalu kami ke pantai untuk kali terakhirnya bersama oyabun kadir dan co.Rasa meriah dan tidak terancam.Kami di kumamoto memang tak macam daerah melayu tipikal yang lain, banyak senpai untuk diajak berbual tendang,bergossip kencang,makan sedulang. Jadi kurang la airmate nak jatuh tergolek-gelimpang semase sempai kamuorang belah.Tapi disebalik yang sedemikian walaupon senpai ak sedikit, mereka memang pandai mengajar ak erti kehidupan.walaupon mereka antara penghasut terbaik pernah dilahirkan dalam century ini,itu juga pelajaran yang boleh diterapkan dalam kehidupan oh~
Tribute untuk semua.

*awek-idung-bedarah adelah term yang digunekan oleh kaum jepun untuk menunjukkan yang awek tuh seksi gile dindong ahh~




kadang-kadang gua syak badan gua macam Bastian Schweinsteiger

tribute untuk semua warga pesta.Walaupon hidup kamu semua study tak cukup tanah, kamu semua masih ada masa untuk kali terakhir berpantai bersama.


turun topi tanda hormat!



8 comments:

fasham said...

lawalah gambar dalam entry ni menarik..^__^

Berita terbaru dari blog saya

Songs : Maher Zain feat Irf - Allahi Allah Kiya Karo
Cinta perlukan pengorbanan..perlu ker..??
Penamat kepada Hari Pertama

ckynwan said...

suke gamba last je kekeke

incik neng said...

tiha - wahaha makasih makasih , amatur sahaja

ckyn - ak tahu kamu minat gamba ak tapi kamu malu nak mengaku harhar

eleh,suke gambar ke suke perkataan dalam gambar tuh nak kasik kat bakal laki ik3*

adzuan aziz said...

saya rindu awak juga.

penulis.sahaja said...

saya suka komen adzuan je.
wakaka. aram betoi.

ckynwan said...

incik neng. nak pinjam gamba lastbuleyh???? boleh laaaaa
nanti aku promote kan belog kamu okeh. facebook nk glemer jugak? hihi

incik neng said...

adzuan- oii moh ke nz lagik,teman ak aa


safiq - dahdah latuh jadik gei , moh jadik masyarakat ik3

ckyn - eh bismillah bismillah
sile sile

Zatil Aqmar said...

gmbr last skali tu mmg gmbr paling cool.