Tuesday, November 16, 2010

mellow petang arafah

the dawn


mase gua dalam zaman peralihan dari separuh remaja ke betul2 remaja dulu, selalu gua lekehkan kanak-kanak yang dapat 5A dalam ujian penilaian sekolah rendah." ek eleh dapat 5A je pon... nak masuk telefesyen tuu ,siap esok ade masuk sokkaba lagik .Gua dulu dapat 5A dapat kipas meje je tau " bongkak riak takkabur ujub sungguh gua.

hari ini dah nak masuk 7 tahun gua tak merase dapat pencapaian semua A bagi semua matapelajaran.Gua dah lupe dah feeling dapat "A terus" macamana.Baru gua sedar susah sebenarnye dapat 5A dulu.Tahniah untuk anak buah gua Imran maszeri yang dapat 5A dalam usaha dia mencorak mase depan yang gemilang akan datang.dengar cerita mak kau belikan kau portable sony playstation ye? Bagus tu,nanti boleh "ek" dengan rakan rakan setaman.Kau jangan masuk SBP ,nanti psp kau warden amek jual kat kedai sekenhen haha.
selamat berjaya masa hadapan.

cloudies

"setiap manusia ingin berjaya ,namun tak semua miliki tuah"



esok hari raya, tapi ape ade hal ,raye je pon.. yang yuolls nak tunggang tebalik dunia apahal?tapi saat saat macam neh rindu pulak gua kat rumah gua.Gua yakin esok ade rendang sedap yang membuatkan gua auto-bangun-tepat-pade-waktunye-walaupon-hari-cuti.Air paip betul punye series tak berape sedap.

homies

selamat hari raya semua.Untuk beberapa orang terpenting dalam hidup aku,rindu itu tetap ada tetapi maaf yang dipinta.
-selamat hari raya ya-

yu olls jangan raye-raye neh pegi klcc-newyork plak, malu makayah ik3




tunggu sekejap wahai kasih, tunggulah sampai hujan teduh

2 comments:

Anonymous said...

aku syak atas ni rumah ketua kg r..ik2

En. Pai said...

waa!...ak penah pg banglo neh...banglo Dato Ali neh