Sunday, November 7, 2010

hari kaca mata hitam sedunia

teh bridge

kawan-kawan gua memang terdiri dari pelbagai puak .Puak nerdy ,mat bunge,lelaki longlai,buda takde mase depan ,azman kelas atasan ,mat rempit hati berdarah ,metroseksual dan lelaki yang tertarik dengan lelaki yang comel (wadefak betol) . rate-rate kawan gua anti korea pasal muke lelaki korea tak macam lelaki ujar mereka tapi mereka usha musik vidio wander girl macam youtube takde canel lain pulak gua simpulkan kekerapan mereka .Antare puak yang gua suke di antare kawan-kawan gua ialah mat rempit berbudi pekerti mulia.Perangai macam iblis ,bawak motor macam kene kejar ah-long tapi takut naik bas ekpress.Takut mati awal agaknya. Sebabnye Mat-R punya idea yang bernas dan berpikiran luar-dari kotak .Memang luar dari kotak tapi selalunya ke laut la.

mat rempit : wei brader koler putih gua rase lu patut beli belon udara panas la suggest gua

pekerjapejabat: apsal plak honda accord euro R neh,elok je enjin Vtek aluminum casing neh


mat rempit : takdela takdik gua tengok lu masuk simpang lu tak reti nak bagik signal pon.belon udara senang skek nak handle kot kalau nak masuk simpang. (selambe )



the que

fiesta

the flame

teh gallop

bolon

ballo-on

in teh bucket


werukam

the squid

the main two



kejung
langkah seorang pakistan-surinam, baru lepas mandi minyak la katekan

SAGA INTERNATIONAL BALLOON FIESTA is one of the main event held in saga every year.world class lah katekan.


sesaga

otsukaresamadeshita minna chama

p/s: lelaki 2 dari kiri yang tinggi dan berpewatakan nakal tuh mengaku stalk blog gua,terharu gua ,gua ade pembaca ingatkan cik nurul je yang bace blog gua haha



gua dengar mase gua g tengok belon udara panas fiesta arituh bredpit nak datang.So gua sedia la kamere gua,sekali dapat tangkap gamba bredpit gila dindong ah.

pit

beruntung betul gua! ik3


4 comments:

mDyNaNi said...

bredpit biebir?

Cik N said...

wahhhhh encemmm nye awak!!!! KAKKOIIIII~~~! Tough + Kurus... ^_* Cayang awak!! <3 <3 <3

Hanif said...

lol la p/s mu neng..ik3..menyerlahkan skill stalk ak..

incik neng said...

man jaga - demmit man jaga ahahah

nurul - haha jeles dak saye kurus lalala

kurt - hahaha revenji yang takkan berakhir ik3