Wednesday, November 3, 2010

perbualan kala sejuk

daisai1

*sfx: lagu ayahku kawin lagi nyayian A.ramli
Gua dan kawan-kawan gua memang gemarkan aktiviti sosial, kadang-kadang cita
2 nak jadik aktivitis sosial pon ade.Biasenye di jepun,dalam musim sejuk2 gedi sebegini ,memang akan ade festival bukan-bukan anjuran sekolah masing2.Gua syak sebab kalau sejuk ,budak budak laki akan kurang bedarah idung akibat godaan skirt skirt dan bukaan yang bukan2 macam musim panas.Oleh sebab gua bukan peminat majlis keramaian,gua abaikan pesta mabuk-mabuk haloween ajakan teman sepadang bola gua dengan menghadirkan diri ke 電波祭(denpa sai).perbualan pendek ini dirakam dengan menggunakan memori lebih dari 2Tera.Otak gua ade sedikit ekselen kalau yu olls nak tau.Gua ade prasangka cuaca sejuk mengakibatkan otak sukar berfungsi dengan kadar normal.

kudinstudios: bos kau dah tengok lagenda budak setan

incikneng : dahla jugak, 5 menet awal ngan 5 menet last apsal?

kudinstudios: takdela... saje je tanye seram tak?

incikneng : apsal seram pulak

kudinstudio : err tajuk die lagenda budak setan kot, aku bajet seram la..setan kot..(gua usha die bawak kereta dah tak tentu arah time neh,maklumla kereta turbo)


kesimpulan: budak budak skolah punye festival memang tak "bedarah hidung" gua patut ke festibal universitas ,skirt-skirt lebih pendek.kalah Malaysia gua cakap yu olls.

daisai2

daisai6

daisai8

daisai4

daisai5

daisai3
buat tande piss memang nampak lejen doh




awak!awak!
awak rase kalau sayepakai cani nampak comel dan bergaya maskulin dak?

daisai7


4 comments:

Anonymous said...

entry ke 100!!!tahniah..from legend

incik neng said...

haha lejen kamonnn maen sampai seratus baru 91 post kau jangan buat propaganda kat sini plak ,ak hack flickr kau kang

kapten said...

pic last tuh mmg kenot go la boss

ザ-sylver- S said...

uish, ni ada rumah hantu ni sure seram-seram basah ni..