Tuesday, November 4, 2008

hari ini kau tersenyum ,mungkin esok kau tersenyum lagi

kali ini aku yang bercakap kamu yang mendengar,boleh?


aku harap kereta juge boleh terbang seperti belon

kamu mengalami masalah berat badan di tahap kurang memuaskan?pencuri boleh bersembunyi dibelakang kamu tanpe dikesan?mama kamu marah kamu ke dapur hampir setiap kali? kata akronimnye kamu obses obesiti?.Tak mengapa belonbesar diatas juge boleh terbang tanpe buluh terbang dalam siri doraemon ,jadi tiade masalah bukan?Suke kepada diri sendiri juge adelah perkara baik tahu!
Hari yang lepas2 aku ke
SAGALOON (kursor disini )ataupon tekan sahaja di sini ia lebih lanjut.Seperti yang kali dahulunya kalau ke saga mestilah dengan cara keji bertaktik tetapi penuh jalan berliku (jalan keretapi dijepun tidak belekuk okeh !) tetapi kali ini lebih mencabar.Masalah mudah tertipu aku kali ini agak kronik pasal aku di"dummy" kemas oleh encik penjaga gerabak dan en.labis dengan jayanye(labis jangan gelak) .

"pulangkan lebihan ¥270 aku labis "

"tak apalah ang masih mampu berjimat ¥1420 lagi ape"(ayat kasik sejuk ati dari labis)
mane sejuk weh
.dah la aku pasrah kalah winning10.


Pesta balloon yang sepatutnye dilihat pade petang sabtu dalam perangkaan ditukar kepade ahad pagi pukul 7pagi waktu tempatan kerana tarikan tosu outlet,winning eleven 2008 dan permainan bola sepak padang tampak menguasai keadaan

seperti yang dijanjikan pade perenggan diatas, pukul 9 pagi kami bertolak ke tapak belon panas terbang yang digembar-gemburkan tadi dengan keadaan tidak mandi pagi (waktu sejuk badan tidak busuk tahu! aku juge gosok gigi.sememanganya acare itu bertaraf anta raba angsa .ape yang menarik untuk dilihat disana?

  1. kereta yang sangat ramai

  2. belon terbang berwane -wanir memenuhi ruang angkasa,menarik

  3. matahari yang menipu (kami tetap sejuk oii)

  4. kami tidak mandi pagi.

  5. kami tetap hensem.

  6. terjumpe rakan-rakan seperjuangan yang kegembiraan (mungkin agaknye.aku hanya melihat riak wajah mereka sahaja pon

  7. jepun juge berbau busuk aku berasa tidak pelik.

  8. sebenarnye sehingga perkara 2 sudah cukup, yang lain hanye aku seorang je yang rase bukan kami




hari yang tertinggal diisi dengan semuanya tentang bola. menonton,bermain,mengawal semuanya tidak ade kene mengene dengan belon panas.Kesimpulannya dari percutian tanpe matlamat kali ini adalah

  • jangan berjanji untuk bangun pukul 7 pagi dengan lelaki pemegang status tidak berkhatan berkahwin

  • bangun awal pagi adelah bagus untuk mencarik tapak melepak kereta dijepun

  • matahari bukan lagi sumber kepanasan utama pada waktu sejuk ini fakta

  • mandi 2 hari sekali bukan satu kesalahan jike kamu mencuci muke dan gosok gigi dengan cermat dan bertwakal

  • daya tarikan belon udara panas akan menjadi kurang menarik jika ade perempuan jepun di sebelah kamu(biarpon dia sedang mendukung anak die)

  • ijat tetap busut dimana juge die berada

  • tamat laporan



kredit kepada en.tapek ,en. niqman albali, en.labis,en.wak,en.amir,en.pesot, dan warga saga diatas penginapan,makanan dan juge kegembiraan duniawi kamuorang .kamu semua tidak handal!


oh maaf juge kepade cik N. kerana tidak memberikan panggilan atau hubungan kepada kamu semasa diluar kawasan talian.segala kesulitan amatlah dihargai dikesali.

"aku janji takkan buat lagi
janganlah merajuk lame2"

6 comments:

Anonymous said...

uih.bestnye tengok beloooonnn!!
macam sedap jer.hu~

Unknown said...

waahhhh..ak nk naik belon doraemonn...huhuhu

pooja said...

oho. ini yg kome buat wat kat saga eh..

weh,

ape kaitan belon2 udara tu dgn 'hari ini kau tersenyum, mungkin esok kau tersenyum lagi'??

tictactoe said...

nk tanye soklan same ngn pooja
plus....cik N---->cik Neng kaa
hahha

incik neng said...

diloz -tengok je mane best..kene beli omiyage aa baru bes haha

faezah -meh la datang sini jgn kate nek belon,nek elikopter pon aku bawakkn haha

pooja- kan doraemon tuh senyum,aku pon suke senyum ape,senyuman ituhak milik setiap insan tu haha

paa- cik N meminta namanya dirahsiakan atas alasan tak mahu publisiti.mane ade cik N , mrs.N ade la haha

pensil kayu said...

ms neng..ellooooo,hahahaha..aku conteng kt cini je la..mksd yg ko tanye tu..seseorg tu sembhyg berseorangn tanpa imam..x membaca apa2..dia diam je,x membaca apa yg pelu dia baca dlm solat..maksud nye,solat kosong mcm tu je la(sorang2)..