Saturday, November 8, 2008

maaflah ,salahkan mereka ya

Guten tag!
Kamu semua sehat seperti hari yang kelmarin?Pernah mendengar kate-kate pepatung pepatah orang-orang lama ,orang lama tahu! bukan oldtaimer,mereka hanya mengomplen(eh ade ke pekataan ini?):
buat baik dibalas baik,buat jahat kene kerusi elektrik, ketar-ketar ,mati

aku ade edisi baru untuk ayat-ayat modern minimalis glamour di atas
buat tag dibalas tag


aku berasa/terasa macam ciss dikala aku kene tag lagi buat kesekian kalinya....oleh sebab aku seorang 後輩 yang hensem serta penuh perilaku tenang dan berwibawa mulia aku turutkan sahaje kehendak bini bos aku ini sebagai tanda protes dan rebel!(oh aku tidak akan berpiket dihadapan makhamah tinggi syariah,aku janji)

eh ini bukan aku ,jauh dari serupa bukan?



anggun dan bergaya tanpa solekan :gile metro ah!

Law & Order

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.
5) Tag 10 people to do this

oh maaf jika mungkin kamu kurang memahaminya... tak mengapa pon,Kamu bukan kurang cerdik dalam abjad inggeris dan informasi britain ,kamu hanye sama taraf dengan aku,itu sahaja (oh dan itu bukan satu perkara yang memalukan tahu!).Uncle google banyak membantu aku untuk kali yang lepas.Jadi untuk kamu, biarkan aku yang membantu kamu pula ya!
terjemahan kepada ayat-ayat luar negara diatas

undang-undang dan arahan
  1. ambil foto terbaru masa kini kepunyaan khatijah tan kamu sendiri atau ambil gambar kamu sekarang juga,boleh?(tak perlu kamera yang mahal pon)
  2. jangan tukar baju dalam kamu, juga jangan perbetulkan rambut palsu kamu ya!...hanya ambil gambar kamu
  3. (oh sorokkan juge bekas gigi palsu kamu itu,ia mengganggu suasana untuk sesetengah koloni)
  4. poskan gambar kamu tadi tanpa sebarang penambahan Monosodium glutamat(MSG)
  5. eh kicap juge tidak dibenarkan tahu!
  6. kirimkan arahan-arahan ini bersama-sama dengan gambar kamu ke..sana(blog kamu bukan disini,ini blog aku
  7. Tag 10 people to do this(maaflah, uncle google makan lewat malam ketiak ketika ini, jadi arahan ini tidak dapat diterjemahkan)

mangsa-mangsa untuk keadaan seterusnya
Azlan dilozliloztopoz
muhamad syahiran abd halim
syafiqah shamsul baharin(eh begini ke name kamu dieja,maaf ya)
cik nurul asyikin
cik athiran saufee
warga TM.abang ezany otaku jepun,abang yus korea hensem,abe newroad yang botak
cik izzat nurlalaila
cik RINA.TM (biaselah mesti kene punye,kamu fikir akan terlepas bukan?)
cik mahfuzah shaharuddin( err maaf salah rasenye)
Ahmad farouk?kurang berani mungkin?
bagaimana dengan haris baharuddin?

Oh kamu-kamu yang mengunjung juge boleh berbuat demikian untuk rasa keseronokan sementara juge!Maaflah aku tiade alamat paparan webblog kamu untuk diperdajalkan seperti mereka2 yang di atas

p/s: agaknye bile la aku boleh menulis ayat-ayat yang panjang dan indah seperti roberto carlos ketika menghantar surat cinta kepada gadis idamannya..hmm
Wir Sind Helden

1 comment:

tictactoe said...

brani ko xtau eje name aku