Sunday, November 9, 2008

kan aku dah agak

seperti yang aku cakap dalam entry yang lepas,(tarik pemacu di bahagian kanan anda ke bawah sahaja ,mudah bukan ).Jangan petik name org sesuke hati kan dah kene tag lagi...mmg ciss la En.haris baharuddin, rase cam nak gigit lensa kamera D80 die,tapi nanti die gigit keting aku ..sakit la aku ,jadi aku batalkan sahaje niat itu.
Pasal aku tadek mood nak menulis kali ini, suroh je uncle google terangkan arahan dibawah,die tak sebuk kali ini pasal harge minyak dah turun (jadik die tak payah buat protes damai depan PWTC ).

tell 7 things about yourself and tag other people..
neng ialah
  1. suke makan nasik dan tidak pandai melayan wanita dengan baik komen kawan perempuanku.
  2. penah dapat penendang di hyper condriac pasal aku sepak kucing pakcik pejabat sekolah rendah aku (die botak tahu)
  3. berat badan aku hanye 2 kilo lebih dari berat badan aku mase darjah 6 masalah kecacingan ni...
  4. suke tengok perempuan pakai baju kurung dan bertudung pasal nampak jelita ,oh aku tidak membenci mereka yang rambut percuma, cume tak berapa nak suke je (eh tapi aku suke tengok,aku juge lelaki tahu)
  5. gagap jike bercakap dengan perempuan secara berhadapan muka.(jangan hantar anak anda ke sekolah lelaki sahaja jika dia tidak berkeyakinan tinggi)
  6. oh aku tidak pandai menulis tapi pandai bercakap komen rakan2
  7. pernah dengar high council Sekolah Tuanku Abdul Rahman Ipoh? Aku bersekedudukan berkedudukan ketiga dalam GOBLIN family(aku tidak jahat, hanya nakal dan kiut sahaja).
  8. eh arahan hanye kate tujuh kan?
tamat kot takyah la bebanyak ,aku bukan personaliti menarik macam si barrack obama tuh walaupon kulit die same kaler dengan aku. Oh aku ingin mengenali org-org berikut
paa,toy,Cik N,yana,thirah,apun,ahmad farouk,ezany,abe yus,mahfuzah,diloz dan yang lain2
Photobucket
Photobucket
I'll do whatever it takes
To turn this around
I know what's at stake
I know that I've let you down
-CIK N kamu adelah sesuatu-

11 comments:

~thirasaufee~ said...

tak same ke ngan ape yg aku dah wat setalah ditag encik diloz/?? hehe

harisu sama said...

ngeh3..laen kali jgn tag orang..buat tag dibalas tag juge..hehe

rairarirurero said...

neng seorg yg pemalu dgn perempuan. hehee

incik neng said...

oh mane ade aku cool je dengan perempuan kate diri aku sendiri , haha

oh aku menyesal sudda en haris

eh dah buat ke thirahsaufee? haha

Anonymous said...

aiyaaa.
tag haritu pun aku tak buat lagi da kene tag balik?

cis seorang neng ini!

ezanykun said...

curik gambo aku ker wei.. haha..
aku dah penah wat ler mende ni.. :P

pooja said...

kamu kene pegi tuisyen lg neh...

apunpital said...

ucapan tahniah kepada berek obama. dan ali rustam.

ali rustan + berek obama = neng

incik neng said...

ezany - sori bos lupe bagik kredet ngahaha

pooja - chegu pon sebok ape nak buat...

apun - ali rustam hensem duhh

diloz- takpe pelan pelan

neng- isk apsal aku asek patah ati je neh..

Izyan Izzaty said...

hahah!high coucil rupenye budak neh....takotnye~~~~

hHahah!

incik neng said...

yahaha jahat-jahat yang hensem tak salah kate pengetue - eh kamu ialah?