Friday, November 14, 2008

jahat sangat ke cik.sejuk itu?

" rabun kalu pakai la cermin mate dol,kan aku dah sarapan pagi tanah!"Photobucket

nampak penuh perilaku terpuji kan ayat-ayat cinte diatas atas? kamu mampu ke buat begitu jep? aku baru je buat cantuh pagi tadi dan aku tahu kamu tentu jeles bukan? takpe tak perlu jeles lame2 sangat pon pasal aku berpelakuan begitu kepade org jepun rabun jauh berIQ rendah yang secare otomatisnye tidak paham aku cakap ape. Jadi kamu pon bleh try pade tembok rumah sebelah kamu jika mahu (oh elok biarkan jiran kamu keluar ke pejabat pos dahulu supaya nanti kamu tak kene cop halusinasi).Photobucket

oh mukaddimah yang panjang pulak ,maaflah sejak akhir2 ni aku mudah terpengaruh
(terganggu pon mungkin juge) .cicak2 kat syiling rumah aku becakap pasal modenisasi pon aku akan terganggu .uh kenape la dengan taraf pemfokusan aku neh. menurun secara linear...
eh aku nak cerita pasal kenape aku tak berape nak suke musim sejuk kan tadi?


  • aku tak suke pakai baju 2,3 lapis sebab nanti nampak gemuk leceh aa kene pakai baju tetebal cam beruang kutub timurlaut .macamane aku nak menggayakan fesyen neo-metro aku kalau dah kene gelak dengan beruang kutub tadi.

  • takbulehla nak men bola secare riang-riang berleluasa lagi pasal sejuk menyebabkan sel buku lali manusie menjadi pasif (eleh cam la aku men bola slalu pon) . ini pasti akan mengakibatkan kegemukan lampau tahu.oh tak boleh makan banyak

  • huraian ayat diatas,aku nanti musti jadik gemok sampai 3 digit ,lemak bersepah sane sini,pasal kadar metabolik aku rendah macam makcik yang ambil bil eletrik rumah aku tiap2 bulan tu.Kalau gemukcomel tapi kaye cam afdlin shauki takpe la gak.Die kaye ,filem sume box office.Aku pulak , kalau gemuk... ade microsoft office2007 je ,itupon jarang pakai pasal aku buat autoCAD.
  • kene la pulak pakai stokin sebab sejuk ,dah macam orang lepas bersalin pulak rasenye.naseb baik jamu tak bekesan untuk kesejukan kalau tak... uh mengerikan rase bersalin itu.terime kasih mak!
  • jari-jari tangan aku cepat jadi sejuk (susah la aku nak korek hidung ).Jari beku perasaannya tidak menarik .Aku tak boleh lagi menang winning eleben dengan purata jaringan 3-0 setiap sesi
  • mandi bukan lagi menjadi perkara rutin harian aku.Ia bertukar kepade hobi pule.HOBI ADELAH PERKARA YANG DILAKUKAN PADA MASA LAPANG-kamus dewan edisi 9
  • salji pon bukanla tahu nak menimbun(eh ke bertimbun ke?) kat bandar kumamoto
  • tak dapat tengok anak jiran aku yang sekolah menengah tuh pakai seksi hidung bedarah tak hengat punye mundar mandir depan bilik aku lagi sambil menyayikan lagu rihanna dalam nada jepun.oh aku tidak mahu!
  • aku mule la rase tanak bangun subuh (eh aku bangun tahu! aku cume rase je...bukan aku buat pon)
  • sebenarnye satu je sebab, aku tak tahan sejuk itu je,yang atas tuh sume icing je...
satu lagik aku cukup tak suke sungguh dengan keadaan berkabus macam pagi tadik ,kan tak pasal-pasal keluar satu resepi baru untuk sarapan yang ideal,Kari tanah .Kalau campur darah aku pagi tadi skek, bleh kene heart disfunctional tahu(eh macamane ejaannnye eh?). Habis gaye neometro aku musnah begitu sahaje pagi tadi.Takpe la kot, ahmad farouk dan gaye aerodinamiknye pon bukan bergaye metro sangat pon,khabar angin je. penat aku gosok gigi aku pagi tadi 2 kali!
eh penat la ,lain kali aku sambung lagi ya!


slamdunk Pictures, Images and Photos
oh aku bermain bola telanjang keranjang semalam setelah 8 bulan .Rupenye lontaran 3 mata aku bukan setajam yang kelmarin, semuanye gare-gare ayam goreng berperise pedas itu isk.
"16mata agak bagus juge rasenye "


p/s: agak-agaknye Cik N sehat ke hari ini ye? die nampak sedikit tidak gembire ,takpe la aku akan cube buat die gembire disebalik masalah kegemukan kecilnye itu
"ape je pon aku buleh buat"



Umpama bidadari
Kau selalu menyenangkan aku
Biar kadang ku terkeliru
Izinkan aku menyentuh bayanganmu
kamu-nitrus
Hunter X Hunter Pictures, Images and Photos
neng yang bernombor 7




kredit kepada ezany,afdlin shauki ,ahmad farouk,photobucket,Cik N dan nitrus

6 comments:

rairarirurero said...

aku terpakse membace berkali2 post anda utk paham ape yg cube disampaikan..hehe.kesimpulannye kamu tak suke sejuk kan?ha! saye same jgk! tp sye suke salji lah

incik neng said...

haha aku pon kadang-kadang tak paham aku tulih ape tahu!

~thirasaufee~ said...

haha.. aku pon macam izat.. bukan setakat berkali2.. terpakse memperlahankan kadar bacaan.. perghh..

pooja said...

mungkin ak buley tlg tunjukkn point2 penting:

1. neng x ske sejuk
2. neng da gemok mcm makcik yg ambil bil elektrik rumah de tiap2 bulan
3. neng x mandi
4. lontaran 3 mata neng da x tajam
5. neng risaukan kesihatan Cik N.

sekian,
berkhidmat untuk negara.

tictactoe said...

hahaaa

incik neng said...

macam ciss sungguh komen cik P ,aku mandi la kalau aku ke kelas! doakan aku ade kelas tiap2 hari ya

apsal paa kene gelak?