Sunday, November 16, 2008

kamu bertangan kanan?

GUTEN TAG
oh selamat pagi dunia
eh hari ini aku rajin sikit pula walaupon aku tido 2 jam sahaje waktu tempatan.Jangan risau pasal aku ya!tak mengape pon.. pasal tido bukan sesuatu yang menyeronokkan kalau kamu mimpi kamu kene raba dengan maknyah ketika bermain roller coaster di disneyland kemudian kamu jatuh dari katil .
Oh aku nak bercerita sedikit .Tadi pagi tengah hari aku bangun dan tangan aku pepijat (bukan pijah miyazaki Photobucket,die kiut itu cerita lain).Oh kembali kepade tajuk tadi, tangan aku tidak berfungsi maksimum sebab sejuk...(eleh baru 20degree dah sejuk).Jadi aku tersekse la buat 30 saat dimane aku tak boleh tutup mulut aku dengan tangan kanan bile aku menguap.Tragiklah!

Kemudian aku ke laman web diloz untuk membaca repekan seterusnye dan aku mendapati die juge ketagih dengan smosh . Oh ,jike kamu pengguna tangan kanan kamu patut melihat videoyoutube dibawah selepas melihat ceramah Ustaz akhil hayy ya!



"humorlah video klip ini"




kamu tergelak tak? aku tergelak la! aku gelak sampai bedarah bibir aku(oh aku sedang makan mee cepat dengan garfu antik).
eh aku nak pergi bermain bola sepak la, nanti aku buat entry untuk org bertangan kidal pula ya

"bagaimana ya kalau aku tiada tangan kanan"



oh aku rindukan sekolah tuanku abdul rahman
dan semua tentang kita

"eh ahmad farouk Arsenal kalah ya?"






lazuardy4th.3rd rank goblin16th

2 comments:

Unknown said...

lebih baik incik neng bgtau aku ape makne guten tag ituh..

incik neng said...

ala uncle google kan ade carik la senirik hawhaw