Monday, November 17, 2008

Tag ini untuk kamu ya!




lantai ini pernah menjadi saksi

Oh la.... menyesal aku men"tag " cik N tempoh hari ,dia seorang mak andam pendendam rupenye .Apsal dalam senarai tag terkininya hanya nama aku je? Eh tapi aku nak buat la tag die, nanti die akan kate "kamu comel la neng jom kawin sayang kamu" .aku suke la macam tuh.Aku buat lah

Let see how much you remember and how much you regret your high school years...


1. Who were your seatmates?
f1-dumex.A f2-peyoi f3-jelah+bollock f4-abramanap f5-payunk

2. Still remember your English teacher?
aku tak sukelah cikgu.Otomatis aku tak ingat...eh aku ingatlah cikgu f5 aku ,sir al-azmi ,die lembut suke rabe2 dumex,aku menyesal tak rabe die huh

3. What was your class name?
OH aku bangge dengan soalan ini ,aku berada di kelas terbaik setiap musim kecuali f1 tiade streaming 1A,2R,3R,4S,5S
*nota kaki =R adelah kelas terbaik menangah rendah ,S adelah kelas terbaik menengah atas
*nota kaki kiri =Aku banggelah dengan aku yang dulu.

4. Who was your love then?
eh?itu ...itu , eh aku pilih tidak menjawablah

5. Made friends to the lower years?
Pasti la,saye suke dengan mereka tahu (kenape mereke tak pernah panggil aku abang ya..faktor ketinggian agaknye...)

6. Had a boyfriend/girlfriend?
pastilah
semanya lelaki.Oh aku ade jambu dahulu ,tapi aku tidak gay seperti george micheal tuh.


7. How was your table arrangement in class?
susun dua2 untuk semua musim. Mase f3 aku duduk bertiga dan ianya mengasyikkanlah

8. Made any enemies?
aku tak suke ustad tanusi ,kenape die mesti lempang aku dari kiri ke kanan,dan kemudian kanan kekiri dalam mase 5 saat .sakitlah

9. What games did you play?
OH aku suke soalan ini ,bola keranjang membawa aku ke kebangsaan dan jike aku tidak menolak tawaran perak untuk bermain untuk mereke,aku sudah mempunyai satu cap perak tahu!.Oh aku juge pelari kuartet 4x100 ke daerah, lompat jauh dan lompat kijang sekolah (eh aku bukan kanggaroo la ).
Oh biar aku bangge diri sedikit, boleh? aku memungut 15 pingat untuk 5 tahun di STAR tapi itu kisah lama pon,kamu patut puji aku dahulu.Skarang tidaklah.

10. Did you buy your lunch?
Oh aku membeli sahaje ,kamu kan ade junior ..mereka kan baik hati Photobucket

11. Were you a party animal?
eh aku tidak paham la soalan ini,kalau party lados atau party duniawi aku yakin aku tahu
*parti lados =menghisap rokok secare beramai-ramai untuk semua ahli rumah sukan
*parti duniawi = oh aku tak mahu cerita la ia terlampau dewasa

12. Were you well known in your school?
oh tak tahu ,tapi aku slalu jadik master of ceremony untuk assembly mase hari rabu,jadi aku akan cakap english.Mungkin aku terkenal kot.mereka selalu menggelakkan english aku

13. Skip classes?
eh tak pernahlah .aku budak baik dahulu tahu.aku pakai turban. tapi aku escape prep sepanjang masa

14. Did you get suspended/expelled?
oh tak pernah juge .Experts is my middle name.Eh tapi aku hampir dibuang sekolah kerana aku high council.apelah cikgu itu,aku penah jadi imam sembahyang subuh sujud sajjadah ape

15. Can you sing the school song?
Bangunlah wahai teman-temanku
berkorban segenap tenagamu
bersama berusaha memajukan bangsa
serta tanah air kita

bangunlah tuntut segala ilmu
tunjukkan kebaktianmu
jangan membuang masa
dengannya sia-sia
kerna
ILMU PANDUAN HIDUP

*aku tulis sendiri tahu,aku tidak salin dan tampal
kamu mahu aku tuliskan lagu sorak sekolah sebanyak 32 lagu itu? aku hafal setiap huruf!


16. What was your favorite subject?
Oh aku tak suke belajar,jadi aku tiada subjek feveret.(Eh aku suka la dengan ustazah bahasa arab tuh .die comel macam kanak-kanak.tapi kenapa die bagi markah arab aku 13 je?)

17. What was your school's full name?
Sekolah Tuanku Abdul Rahman jalan sultan azlan shah 31400 ipoh perak darul ridzuan

18. Did you go to the dances?
OH tidaklah aku tak pandai menari.Aku hanya bermuzik sahaja

19. Where did you go most often during breaks?
pasti la balik melaka ,nanti bos dengan mem besar marahlah ! tapi aku akan balik awal dan meronggeng di ipoh.Oh rindu sungguh

20. If you could go back in time and do it all over, would you?
OH aku mahu lakukannya buat kali kedua la ,tak bosan pon.Oh ada satu lah.Aku berharap aku dapat menghadiahkan piala HKSBP kebangsaan kepada en.KINGENGSENG walaupon hanya sekali .tapi tak apalah ade kamu semua sebagai team mates juga satu piala yang bagus .
ALLSTARS rouseUP!

21. What do you remember most about 5th year?
Ianya semua tentang kamu si STARIAN004 dan Greenian ,kamu semua sangat bestlah

22. Worst memory in 5th year?
Dilempang oleh ustaz tanusi, dirotan , ditumbuk guru -eh tapi tadek la worst pon,aku kan lelaki maskulin .bukan kamu semua penah mendapat itu kan?

Oh penat lah buat tag ini,tapi terima kasih ya cik N.Kamu mengembalikan kenangan waktu itu lah.
Rindu la dengan:
*rambut mango yang boleh ternak tebuan tuh.
*Platipus aku yang aku bela dalam hidung Abrar manap.
*lawak cacat dora dan aksi homoseksual matpai
*chekfusoy yang tak suke mandi pagi dan si apek yang tido dalam longkang sebab tanak g subuh jemaah
*bbq haram blakang blog walhal letak kunyit je...nak gak bbq haha
*Hindu-hindu yang membuat perayaan tertutup sebelah surau
*kisah gay seorang johan kamal hamidon
*Telur busuk+air longkang blakang tandas+tepung kanji+teh waktu petang yang disimpan *seminggu untuk sambutan harijadi watak2 utama.
*KB yang pure-pure macho tapi berbontot pejal.
*turf,cage,songkok,dining hall punye atap,atap koridor,lot10,lo8,makmal sains,bilik warden,L green,komik beng,snuker,benteng,jamming,mee mamakpuki,counterstrike,kalimah bachik,high info,kinta city,capcom JJ,teksi dan ustaz harmain.
*bolakeranjang dan segala kenangan yang ada padanya
*kawan-kawan dan telatah gay kamu semua
* kamu semualah


"Jike diberi peluang lagi aku tetap memilih kamu semua tahu"



once a starian always a starian
rouse up young starian all
goblin16th generation
iron9th.mr eightman.lazuardy4th.slaughter3rd



V science S







"dari utara ke selatan"
zikriisa.lazuardy4th.coverdale10th.vsarova3rd.avalanche.azzazel.




ini lagu tradisi kami -erti persahabatam

7 comments:

Achan Sinclair said...

Aku memang dah agak...soalan boifren gerlfren tuh..ada rahsia disebaliknya...rakan2 pembaca..sila highlightkan jawapan itu...george micheal ada la ciri2 yg sesuai dengan perwatakan beliau..ko??

Sek Tengku Ampuan Rahimah Klang gak besh~

~thirasaufee~ said...

aku sedikit tidak puas ati di sini.. mengapa ada soalan yg tidak berjawab?? haha

incik neng said...

eh aku jawab semualah!

eliza said...

incik neng kan seorang yang budiman, rasanya tidak patot sungguh dilempang oleh ustaz tanusi itu..hahaha

rairarirurero said...

hahaha adeh hahaha

incik neng said...

wordcansay - haah memang tak patutlah ..patutnye die tendang je wawawa

ijat -apsal gelak?aku skaitlah kene lempang

soleil m said...

eh, kamu sekelas dgn faizal johore rupanya!