Thursday, January 29, 2009

diingatkan aku tidak gei seperti jangkaan umum

kategori lelaki bukan calon pilihan

dari atas kiri: bangladesh . tidak ringan
dari bawah kiri: terlampau metro . sudah berbini . jambu

kategori bukan pilihan mak mentua

kenape die mesti buat tande 'aman'

aku tahu aku sebuk dan tidak bahagie .tapi aku lagik sebuk memikirkan macamane aku nak jadik pandai macam keiri 3 digit( dengar kate) dan sekutu-sekutunye. dengan ini aku menjawab tag encik mahfuzah dengan care paling radikal dan berwawasan.barulah amareka!

begini kisah klasik sebuah romeo untuk renungan anak menantu
.
tagnye berbunyik seperti yang tertera di kaca komputer bimbit dan komputer meja kamu orang:

jangan tukar soalan. i want to know 7 ciri LELAKI idaman korang.

selamat menjawab!
yohohohohoho...
(aku copy sekali kate-kate pembakar semangat ini untuk dijadikan peransang)

7 ciri lelaki idaman saya:
  1. Beragame Islam dari luar sampai ke dalam. tak gune pade name je.devid teo pon bleh
  2. bukan norman hakim
  3. lelaki yang suke kepade perempuan
  4. tak berkire .kalau aku pau roti sardin die pon, die lilep je .
  5. harte pusake bapak bertimbun.die anak sorang ( ini bonos)
  6. seksi
  7. tak mandul.
7 lelaki yg pernah diminati:
  1. tok guru nik aziz .(tiade kene mengene dengan politik)
  2. brek pit dalam fight club punye badan
  3. frank lampard
  4. nabil raje lawak punye sedare rapat
  5. hamid gurkha
  6. lembu jantan pakai skirt. eh nak lelaki ke tadik ?
  7. apek yang tolong aku mase aku eksiden arituh .die punye melayu tunggang tebalik sikit
7 perasaan sekiranya keluar dengan orang yang diminati:
  1. bajet comel
  2. macam bagus
  3. bulu idung terkeluar
  4. stokin lain sebelah
  5. kentut tapi tak mengaku
  6. eh perasaan ke ..aku ingtakan perasan
  7. psst... cik Nur nak keluar dengan saye tak?
7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama orang yang tersayang:
  1. rome.jangan tanye aku kenape.aku suke lantak akulah
  2. majlis kahwin mat toy
  3. rumah hantu kat fuji kyu (kategori bukan lelaki sahaja)
  4. stamford bridge
  5. pentagon
  6. rumah david beckham
  7. Mekah. (meninggal sini pon nice)

7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin dihadiahkan buat orang tersayang:
  1. mas kawin
  2. anak
  3. mak mentue
  4. kakak ipar
  5. duit gaji bulan bulan
  6. periuk letrik
  7. hati ini ...wahhh


7 insan yang tidak tahu erti marah

1. en. diloz
2. cik athirah (perhatian die sedang bercinte, jgn try)
3. cik puan liyana safra binti aku lupe
4. encik aqila ullalala (die emosi)
5. encik cikun
6. cik N
7. en. yarmuq

siap sudda bencana dunia..takyah aku pikir nak hapdet ape kan kan.selamat hari lahir kepada cik jaja yang sudda menempah batu nesan kek harijadi pada hari ini.


kategori lelaki pilihan sejagat

hensem.bergaya.anggun.metroseksual.romantis.soleh

17 comments:

apunpital said...

gila radikal kau

~thirasaufee~ said...

kurang asam ko neng... aarrghh tertekan..lebih tertekan dr bace kyokasgo muki kagaku.. haha

pooja said...

hahaha..

terbukti sudah kegeian ko.
boleh la apply masuk kelab keri 3 digit and the gang.

mungkin boleh jadi presiden.

::shylicious:: said...

dalam tujuh aku cuma kenal sorang.

tapi kalau aku masuk dalam bilik kawad cam yang diberi tempoh masa nya 2 minit. sumpah aku gagal.

haha

Anonymous said...

kalau mak kau baca blog kau neh,tersedak-sedak dia neng.

leenmafia said...

muka ko paling xtahan duh hu3..maner balaja nih isk3..

incik neng said...

apun - hek eleh kamu pon kene tuduh gei gak dalam blog cik mahfuz ..ahh ..sile la jawab .ade bran?

thira - kan kan ..tetekan kan kan ..ala kamu kate kamu tak mudah marah kan kan ..jawab aah huahaua

pooja - gile kamu ....aku ade lagi 30 nombor lagik baru ade 3digit. press? ak prefer ajk kecantikan lebih

shy - ciss muke slalu masuk sokkaba pon..takkan takleh nak cam ngahaha

diloz - shh..dian ..jgn beritahu beliau.tak dapat la ak bekalan belacan bulan neh kalu die tahu

pijah - aku tahu aku metro dan berketerampilan .aku sokong dgn hujah itu

::shylicious:: said...

muka mana yang selalu masuk surat khabar? yang orang yang aku knal tu, aku belum jumpe dia dalam mane2 akhbar. hahah

Kenangan Lalu said...

Ning, nape tag ini amat menarik? Blush I, bocorla rahsie zaman Star dulu kalo aku kene wat~

ezanykun said...

gamba last pastu yg plg kiri tu gei rasanya.. ekeke..

Cikuniz said...

terbukti kegeian ko..haha

iLy@s isM@iL said...

nasib mmber...kalau xdah ckap ko gei gak neng..tp ada gak le skelumit di hati aku rsa ko mmg gei...
jgn risau..cuma skelumit je neng...

eliza said...

comel sungguh lelaki2 pilihan sejagat itu..he he

iLy@s isM@iL said...

lupa 1lagi..apa soleh tayang aurat tu neng..ish2...

incik neng said...

shy - tak penah nampak ke? bace bahgian kerje kosong .banyakmuke yang paling kiri tuh

yarmuq - oii kan aku dhah ckap pelan pelan jgn kasik bising same dunia .hauha

ezany- kan kan senoneng kan . aku soh beli panadol takank bos hauha

cikun - dude aku hanye sdikit gei .itupn tidak obvious huahua
ilyas

eliza- kan kan ...tauda dah muahaha

sidek - weii wiei ak tidak gei la .aku hanye metro ngahaa .
dude.. tied aku terangkat lah .aku tutop aurat tahu .tak caye tanye aku ngahaha

Toy said...

majlis kawen aku yang ane neng?ingat nk wat 4 majlis kawn ni.datang smua ok jgk.aku bg ko org first nk renjis2 celup tepung tuh.

::shylicious:: said...

masalah nye aku tak knal muka yang paling kiri!!:P