Friday, February 13, 2009

aku ,faizal tahir dan makcik kedai photostat

rebel di kota kuma


selamat datang cuti dunia!


akhirnya tamat sudda penyeksaan dunia.Walaupon aku tau keputusan yang bakal keluar penghujung mac nanti bakal menitiskan air mata jantan seorang perawan (erkks.... aku rase pelikla ayat neh ,kamu orang ade rase oren tak ?) tapi aku mesti puripura pura 2 gemira la dulu kan ,kalau tidak nanti macamane nak gelarkan diri sendiri "cool" . Ala kate artis..mesti la pandai berlakon.


Oleh sebab aku dah lame tak menulis blog, makanya aku kehilangan idea nak menulis apa tentang .Takkan kamu orang harapkan aku tulis tentang mekanik bendalir dan penyelesaian fourier pulak ,diloz pon muak sudda (aku rase la die tidak muak pon, die macam pulun ).


Berbalik kepada tajuk di atas,aku rase faizal tahir sudda pon berjaye menembusi carta playlistnengensem sejak akhir2 neh .Bukan sebab die berani potong rambut mase AJL kali yang tempoh hari ,tapi sebab aku rase lagu sampai syurga tu sedaplah ! (ok aku mengaku aku jiwang ..sedikitlah tapi ok ?).Tapi aku rase faizal tahir pon tak seglemer aku ketika die masih lagik berani beli kuih apom kat pasar lambak dan makan Roti Boy kat mid valley sambil berdiri,gelak kuat kuat satu ketika dulu .Kenape aku rase aku glemer? citer banyak tak gune
korang tengok jela neh..abang bukan nak katela....mereka yang kate

ade sape sape jeles?

ade ke orang search name kamu kat uncle google macam aku?takde bukan ? mungkin karpal singh, sabri yunus,che det dan inspektor sahab pernah mengalami rase berbunge seperti aku ini .Aku tahu kamu orang jeles.tak perlu pon rase yang sedemikian .takde hasil .Elok kamu bace utusan online tentang pemilihan menteri besar perak atau tengok youtube cerita emil emelda , lagik bagus.Sekurang kurangnye kamu orang takde la dapat hasil seperti ini.


kenape mesti tambah terlampau?

ape neraka ini! melayu kite .Aku tau beliau melayu pasal beliau "cari " dalam bahase melayu moden.(terlampau ialah perkataan moden mengikut kamus dewan ,dulu takdepon perkataan terlampau ).aku tau juge mesti rakan itu rase gundah gulana kan pasal hanye ade gambar -gambar pelampau je dalam blog ini .

sekian. Aku nak basuh bilik air. Bilik air aku berbau jahanam.
kalau ade mase yang dilapangkan nanti aku akan atastarikh lagi seperti cik Athirah saupee.
tiap tiap hari die atastarikh!

p/s: Aku ingin mengucapkan selamat lewat harilahir kepada cik(puan?) izzat nurlaila di atas kehidupan 21 tahun yang lepas. semoga sehat sehta selalu disamping orang-orang tersayang ...errr orang tesayang sebenarnye.
cik Nur jangan jeles.betul kami tiada hubungan sulit seperti dakwaan umum.


adekah aku dikire peminat lagu korea jika aku merasakan lagu nobody-wondergirl itu rancak?

12 comments:

~thirasaufee~ said...

aku atas tarikh sebb aku tensen blaja siott~ waa~

eh, nobody rancak?/ katakan saja anda sudah mula menyukai lagu itu.. mana lagu suatu haribakal menembusi playlist encik neng.. haha

Liyana Safra Zaabar said...

aku sgt suke faizal tahir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

abang? haha

eliza said...

slmat bercuti...:)

err..letak gmabar melampau sekeping boleh? hehehe

Kenangan Lalu said...

Nengku fofuler, sebab tu I loiiike~~!!!! Hahaha~!!!

Cikuniz said...

faizal tahir cool ape??

hehe..die lah hero superman versi Msia tau!!lol

julu said...

faizal tahir dgn incik neng sapa lg cool???
ahahaha

Atira. said...

lol

iLy@s isM@iL said...

bg le skali neng jd lg cool dr faizal tahir...walaupn di hati tetap katakan tidak...

incik neng said...

thirah - uii uii mane ade mane... takkan menembusi punyelah

liyana - suke faizal ke suke tahir? whaha

aqila - adik toyon..diam kudapai

eliza - wahh ingat ini kawasn bertanda x ke? ngaha

nyumak - dude...aku dhah berenti jadik gei laa whaha a

cikun - aku beras siam super...kire cool gak aa kan whaha

julu - mestila aku takde pilihan lain

atira - apsal gelak ..ini entry serius tau ngahaa

sidek - ang mmg ...asal aku hensem skek je dari ang .ang jeles ngan aku sampai sanggup menidakkan fakta whahaa

Anonymous said...

ada semalam mamat mana google "mimpi makan taik" sampai kat blog aku.

paling kelakar ada yang google
"seluar dalam mama"

gilar pervert.

p/s:cuti gi mana weyh?

iLy@s isM@iL said...

neng..ko dr dulu lg kalau bca ko tulis rasa mcm baca ujang pulak....
cuma gmbar muka ko je...hahaha