Monday, February 23, 2009

mangkuk tidak bertengkat

gambar hiasan :tiada kene mengene dengan anuar zain

Masuk arineh dah 5 hari aku bangun pukol 12 walaupon hari neh aku belom tido lagi.Bangge gile en.Ali dengan persembahan mampan anak lelaki teruna suntinya ini .Dengan air liur berselirat di kening ,setiap pagi aku akan ke kedai serbaneka beraltitud 1minit 23 saat dari rumah aku untuk membeli susu.Walaupon aku tau aku takkan tinggi lagik walau aku minum 2 gelen susu setiap ari , aku tetap nak beli jugak . lantak aku lah duit aku, kamu orang nak sebok apsal pulak cik kiah .
Musim cuti ramai orang balik ke kampung halaman mereka, termasuk la cik athirah saufe yang dikabarkan sedang hangat bercinta tempoh hari. Konco-konco die aku tak tahu la pulak.kalau balik, maknenye duit rakyat akan habis di pusat membeli belah ternama di sekitar ibu kota.Aku pasti dan yakin amat.
Sebenarnye aku takde bende nak tulih , aku berhenti tengokk drama kejap sebab dah naik mual pulak tengok drama cinta jepun meleleh neh....... okehlah aku suke sebenarnye.
Neh sume pengaruh Mattop a.k.a akmal kamaruddin la neh(royalti claim nanti).Tuzki_19

後輩 (junior) aku lima orang datang .kamu orang cemburu tak?Melambung la saham aku lepas neh walaupon indeks matawang kumamoto ditutup rendah sepanjang bulan mac.(cerita lain)
Manakala
Berikut ramalan kajicuaca
1. aku suke dengan orang yang memakai pakaian kotak-kotak masa ini,aku rase mereka cute(perempuan sahaja terhad).jangan tanye lebih
2. aku sudah 70kg tanpa point.jadi jangan lawe aku dengan kapkek sedap.
3. kamera nikon sukar digunakan jike tangan gigil dan obesiti
4. aku rindu cik nur .mintak mintak die rindu juga kat aku.

sekian laporan

p/s : apsal aku rase cerite 'selamat pagi cinta' tuh macam takde motif langsung dan hampas kelapa goreng . Atau aku yang tak cukup jiwang tahap karma untuk nak memahami plot cerita tuh.
tunggang tebalik dunia...

korea here i kam! Good Nite

9 comments:

~thirasaufee~ said...

esok aku berada di malaysia.. yahoo.. tempat dimana beradannya cik N kamu.. wahaha..

selamt pergi korea.. eh pesan poster bigbang satu, poster dbsk satu.. hahaha

Cikuniz said...

70 kg je ko??haha mcm x caye..

Kenangan Lalu said...

APsal obes takleh gune Nikon?! Apsal obes tak leh gune Nikon?! Hentikan diskriminasi ini!!! Apsal obes takleh gune Nikon?!

(Berarak sekeliling U dengan Acan memegang sepanduk 'If Gays Are Human Beings, So Are Obes!')

::shylicious:: said...

bukan kelapa goreng je cite tu,
hampas kelapa dh kot. haha

Liyana Safra Zaabar said...

kohai ade pempuan tak? huhu.kalau ade,goyah tak cintamu kepada cik N?

incik neng said...

thira - cik N di malaya? takde rezeki la cik thirah oiii ..beliau dah menyambung pelajaran ke luar negara
poster bigbang? tak dapat jep...

cikun - wahhh offensive secara tidak terus terang


alexbatasa - akuilah bahawa lemak mengganggu lensa tahu

shy - lepat kelapa cam lagik best aahh

liyana - errr ituu itu, ahhhh aku belum becinta la cane nak setia ...ikh

Liyana Safra Zaabar said...

soklan aku tk jawan pum!hok blakang tu mu jawab dulu~amboi,ade niat dohtu

julu said...

yezzaa...
mmg cik N dah menyambung pelajaran ke luar negara..
i noe dat...haha...
aku sokong ko neng..no hal...

Achan Sinclair said...

kau patut usha antoo fighter..rasa nak penerajang semua yang terlibat sama dalam menjayakan filem tersebut..gua syak produser ni ada pakai sindiket nak suruh penonton pergi wayang usha muvie dia..