Friday, September 18, 2009

kau orang nak raye? aku nak jugak ik3

aku syak tak lame lagi mesti aqasha tergugat punye


Yaa hari ini aku bermurah hati ngan kamu orang pembaca setia laman web aku. kamu orang dah tak payah dah susah-susah nak gunting2 sokkaba nak carik muke aku lagik , nakbuat wallpaper la , nak buat kad raye nak anta kat mak mentue la.Siap gaduh gaduh ngan kakak lagik semate-mate kakak kamu gunting gambar aku dulu (kalau abang atau adik lelaki kamu yang gunting, tumbuk die dekat telinge, aku pon berdiri buru rome).Jadi aku hadiahkan kad raya berlatarkan belakang muke aku.ameklah.Ini adalah finalis cover depan majalah maskulin dan hero remaja, tapi pasal sexy dan tidak menepati tema raya, gambar ini terpaksa masuk dalam majalah reader digest je.kau orang ameklah , tak ape,neng tak kesah.
Yang nak bertunang ,nak buat kad walimatul urus pon bleh je pakai gamba neh, aku tak authorized, tak letak tanda TM pon.wakakaka

jadi,

hari baik dan bulan baik ini,aku luqman bin ali ,identification number 870806-04-nombor-belakang -kau carik-sendiri dengan ini ingin memohon maaf atas segale kesalahan dan keterlanjuran yang telah aku lakukan dalam blog ini, blog aku sukati aku la .Pihak kami juga dengan rendah dirinya memohon maaf jika pihak kami telah memalukan anda di khalayak ( ke khayalak eh?) umum.Tiada niat di hati.......okeh sikit je pon itu pon nak bekire busut aaaa....Segala kesulitan adelah amat dikesali sangat ahh~
Maaf zahir batin ya kamu semua.Jemput datang rumah, ak dah cuci longkang rumah aku, rumah aku dah bersih woo.... selsema babun konpom takde,kuih sedap menanti anda! percuma kalender gambar dawai kokot lagik.mari ke rumah neng di melaka.
Sekian terima kasih daun keladi bunting

pecah kace pecah gelas ,
semua nak pecah,maunye mak kau taknak libas.



ini coretan khas:


kepade cik awak, moge-moge hari raya awak di sana akan menjadi meriah biarpon tanpa ibubapa dan keluarga, sanak saudara ,ayam itik, kereta charade merah awak di sane.Sabarlah ini semua dugaan kepada orang-orang yang berpuasa....err macam jauh menyimpang la pulak.isk...
di kesempatan ini saya, luqman bin ali, no ic sorok-takut-nanti-orang-curik ingin memohon ampun dan maaf di atas segala kesilapan tutur kata, perbuatan,amalan dan tindak tanduk yang menyebabkan awak takmo cakap dengan saye beberapa hari dalam setahun.Tahun depan punye cerita, tahun depan saye mintak maaf.Saye jug ingin memohon maaf jike selalu menyuruh awak buat cokolat panas tapi haram awak tak pernah buat.Selain itu maaf juga kerana tak dapat raya bersama .eh angan-angan tak bleh masukkan dalam ucapan raye eh?
Oleh itu saye dengan ini mengucapkan


selamat hari raya 1430H dengan ingatan tulus ikhlas.Maaf zahir dan batin awak.Halalkan segala-galanya ya cik awak.Halalkan juge perasaan rindu ini kepada awak. =)

-lagu dingdong dendang perantau untuk kamu ya, si comel -


incikneng
melaka bandaraya bersejarah


7 comments:

~thirasaufee~ said...

kau beraya ngan cik awak2 je..
ngn aku kau byk dosa takmoh mintak maaf ke??? haha

cik Nurul said...

iby si shomeyl saye~!
KITE JUMPE DI JEPUN BULAN FEBRUARY NI YE! =) =) =)

* Selamat Hari Raya & Maaf Zahir dan Batin awak! Terima kasih utk semua *

julu said...

neng..
aku nk gak ucapan khas..
mana acik untuk cik awak jek..
isk.. diskriminasi btol..
huahuahua..
neng.. selamat hari raya...
jemput umah aku kat trengganu..

wahana3115803 said...

kad raya utk cik awak mmg terbaik....sejuk perut bace..hahaha....

pooja said...

selamat hari raye incik luqman! raye ni ak pi melaka. kalo sempat, ak singgah umah ko. kalo takde kuih tat siap ngan ikan bakar siap arr..

ak nk mintak mahap kat ko sbb mmg bnyk pon dose 4 thn setgh ak kt ko. dan ak dah maapkan ko. takyah mintak maap dah. ak nk duet raye je.

hahaha

incik neng said...

thirah - yeye selamat hari raya juga mahaf zahir batin, aku kate royalti amek time krismes kan kan ik3

cik nurul - cik nurul ..ik3

julu - jauh ngat ganu, aku dokb umah makan ayam masak merah pon naiss gak julu haha, maaf zahir batin ,kem salam adik mu yang comel tuh ik3

wahana- sejuk macam musim luruh ke macam musim dingin ik3.selamta hari raye juge

pohja - mai mai singgah umah ak , ak jamin ade yang best di rumah ak termasuklah karipap yang best ik3

banyak sangat salah ak kat kamu 4 taon neh ,jadik ak ingat nak mintak maaf pon malas, kite sambung je la terus , care gak ik3

wahana3115803 said...

takde musim yg ley describe kesejukan tuh...muahahaha